Menu

Onze best-in-class Field Service Management oplossingen maken al vanaf dag 1 gebruik van Artificial Intelligence (AI) met name bij geautomatiseerd plannen en route-optimalisatie. Maar de echte voordelen worden pas zichtbaar als de optimalisatie in lijn wordt gebracht met de bedrijfsdoelstellingen, zoals SLA-naleving en winstgroei, en AI de ruimte krijgt om de beste route naar het gewenste resultaat te vinden. Door het verwerken en analyseren van gegevens en het uitvoeren van simulaties gebaseerd op verschillende doelstellingen biedt onze geavanceerde software mogelijkheden voor een slimmere en efficiëntere workforce. AI en machine learning maken optimalisatie mogelijk op een schaal en snelheid die niet mogelijk zijn bij de meeste handmatige oplossingen.

De voordelen van Artificial Intelligence op een rij:

  • Optimaliseer de waarde van elke interactie – Datagedreven servicebeslissingen op alle niveaus, automatisch doorgevoerd op basis van de bedrijfsdoelstellingen.
  • Doe meer met minder – Automatisering die de productiviteit stuwt en de uitkomst van elke klantinteractie verbetert.
  • Operationaliseer data – Stuur op basis van vertrouwen: algoritmes, KPI’s en benchmarks. Verander eenvoudig van prioriteiten als de wereld verandert.
  • Van reactief naar voorspellend – Intelligentie die beslissingen neemt, met behoud van de regie functie. Hiermee kunnen klantverwachtingen worden waargemaakt of zelfs worden overtroffen.

Wilt u meer weten over voordelen van Artificial Intelligence binnen de oplossingen van ClickSoftware, klik dan hier.

Bekijk ook onze andere oplossingen

Strategische Planning & Forecasting

Meer info

Planning, Dispatch & Scheduling

Meer info

Customer Engagement

Meer info

Mobiele Afhandeling

Meer info

Artificial Intelligence

Meer info

Augmented Reality

Meer info

Contact

Meer weten? Neem contact met ons op.

Bezoekadres:
Rompertdreef 1b
5233 ED ‘s-Hertogenbosch
Routebeschrijving
Tel. +31 (0)73 730 33 10

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.